حمل و نقل داخلی

پیرو اصل ۴۴ قانون اساسی و سیاست‌های کلی خصوصی‌سازی، شرکت مپنا با سرمایه‌گذاری در بخش حمل و نقل ریلی و همینطور مطابق با آیین‌نامه قانون دسترسی آزاد بر شبکه ریلی در تأمین انواع ناوگان اقدامات لازم انجام پذیرفته است. شرکت حمل و نقل چندوجهی مپنا با مالکیت ۴۱۲ دستگاه واگن فعالیت گسترده‌ای را در هر دو حوزه داخلی و بین‌الملل آغاز کرده است. بواسطه ارتباطات نزدیک میان این شرکت و سایر شرکت‌های گروه مپنا و همچنین تنوع واگن‌های ملکی شرکت حمل و نقل چندوجهی مپنا، پتانسیل حمل کالا و اجرای پروژه‌های عظیم و گوناگون صنعتی را به این شرکت بخشیده که با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی و خارجی می‌توان از آن‌ها بهره برد.

این شرکت با داشتن نمایندگی در‌ایستگاه‌های ریلی و گمرکات  بخصوص هاب‌های لجستیکی و چشمه‌های بار، پایش و سهولت سیر کالا را تضمین می‌کند. نمایندگان این شرکت در تمامی ساعات شبانه روز در دسترس و همچنین در ارتباط با کارشناسان حاضر در شرکت حمل و نقل چندوجهی مپنا می‌­باشند.

حضور تیم کارآمد و توانا در بخش‌های مختلف این شرکت به همراه امکان تأمین انواع  ناوگان،  پشتیبانی، تعمیراتی و تولیدی با ظرفیت بالا بستر انجام پروژه‌های مربوط به انواع حمل کالا از قبیل کانتینری، فله، کالای خطرناک، مایعات و غیره را ایجاد کرده است و این فعالیت‌ها علاوه بر بخش ریلی در حوره حمل جاده‌ای نیز انجام می‌پذیرد.

زیرساخت‌های تخلیه و بارگیری به عنوان یکی از ارکان مهم در شیوه‌های مختلف حمل و نقل، یکی از مؤثرترین و مهم‌ترین سرمایه‌های یک مجموعه حمل و نقلی است. شرکت حمل و نقل چندوجهی مپنا با مالکیت زیرساخت‌های مجهز در مناطق کلیدی کشور بخصوص بندرعباس، تهران، سرخس و…. سعی دارد تا به فرآیند تخلیه – بارگیری، ایمنی و سرعت بخشد.

برنامه‌ریزی حمل کالای خود را به ما بسپارید.