جدیدترین اخبار
1003
بارگیری و فرآیند حمل و نقل لکوموتیو مپنا به محل نمایشگاه بین المللی صنعت حمل و نقل ریلی
پیام تسلیت گروه مپنا بمناسبت شهادت رئیس جمهور
پیام تسلیت شهادت رئیس جمهور محترم و همراهان گرانقدر
1714234551965
بازدید مدیرعامل و همکاران شرکت حمل‌ونقل چندوجهی مپنا از شرکت مکو
کارگاه بازنگری فرآیند لجستیک با استفاده از ابزارها و تکنیک‌های مدیریت دانش

شرکت حمل و نقل چندوجهی مپنا یکی از شرکت های نوپای بخش حمل و نقل گروه مپنا، از ابتدای شروع فعالیت های کسب و کاری خود به دلیل سرعت بالای درخواست ارائه خدمات، فعالیت‌های کاری خود را برپایه دانش ضمنی و تجربه خبرگان این حوزه آغاز کرد. از آنجائیکه فرآیندهای کسب و کاری این شرکت به دلیل منحصر به فرد بودن از سایر شرکت های گروه قابل الگو برداری نبود، لزوم واکاوی این فرآیند ها از منظر کلیه ذینفعان احساس می شد تا نه تنها فرآیندها به صحیح ترین روش تدوین شوند بلکه با شناسایی نکات مهم در قالب چک لیست‌ و خطوط راهنما و همچنین پیش بینی کلیه نیازها و مراحل اجرایی فرآیند لجستیک به عنوان مزیت رقابتی این شرکت، موجبات تسریع در انجام تعهدات قراردادی با کمترین هزینه و بهترین کیفیت فراهم شده، شرکت در جهت  دستیابی به بیشترین سود  ممکن حرکت نماید.

در این راستا کارگاه بازنگری فرآیند لجستیک با استفاده از ابزارها و تکنیک های مدیریت دانش با تدریس و تسهیل گری سرکار خانم مهندس فیروزه هادیان و زیر نظر معاونت مهندسی بخش حمل نقل گروه مپنا در تاریخ 7 آذر 1402 و در محل شرکت حمل و نقل چند وجهی مپنا برگزار گردید.   

هر چند هدف از برگزاری کارگاه، بازنگری فرآیند لجستیک تعیین شده بود، اما تمرین و به کار بردن تکنیک‌های مدیریت دانشی از قبیل مرور قبل از اقدام، حین اجر و پس از اقدام و همچنین مشارکت مثبت ذینفعان و خبرگان بخش حمل و نقل و شرکت حمل و نقل چند وجهی، موجب توانمندسازی کارکنان و گسترش تعاملات سازمانی گردید.

شایان ذکر است موفقیت در برگزاری کارگاه و کسب نتایج مورد انتظار، نشان دهنده تاثیر حمایت‌های مدیر ارشد سازمان به عنوان یکی از الزامات اصلی در پیاده سازی و اجرای اقدامات حوزه مدیریت دانش می‌باشد.